http://www.xmasclock.com/

22 maj 2010

ojdå..


Märkte precis att jag inte skrivit något på nästan en hel vecka,men till mitt försvar kan jag bara säga att vädret har varit mer än ypperligt så varför sitta bara inne när man kan vara ute och t.ex. på stranden .

Igår var det "shopping by night" happening i vår lilla stad,det vill säga att butiker som stänger kl.17 faktiskt hade upp till mänskliga tider,alltså 22:00,mycket trevligt och kan rekomenderas igen...
Jag och sonen gick in till stan för att kolla läget med min en väninna,jösses vad mycket folk,istället för dom där 2själarna man kan komma över vid 18:30 tiden fanns där nu över 100 pers..man fick ju använda ordet "anteeks" flere gånger mer än vad man skulle på ett år i vanliga fall i denna stad.
Men trevlig stämmning och fina erbjudanden,det blev ändå mest bara kollat vad som finns och inte köpt så mycket,hem kom ändå en burk med ekologiskt odlade oliver samt råsocker med rosenblad,kan garantera er att oliverna inte länge ser dagsljuset;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar