http://www.xmasclock.com/

10 november 2010

värsta inspirationen!

Jag som inte haft virknålen i handen på senaste7-8år har nu tagit fram en sån och även köpt garn(eftersom min momis garn börjar ta slut),nu virkas der dagligen mormors rutor för att i något skede ha så många att man får ihop till en filt,sen vet man ju inte vart det tar sej därifrån!
Idag har även ugnen varit på,och skulle säkert ännu vara om inte smöret tagit slut,men åtminstone blev det havrekakor för alla :)

Framtiden: inför jul kommer det ändå bli hektiskt,eftersom jag iår inte är ledig vid jul tiden...hjälper min vän Leena på leksaksbutiken,helt trevligt men bråttom inför julen...så jag hamnar lite att fundera ut hur och när jag skall laga alla julrätter som kräver några dagar för att bli klara!

Nästa år: Sambon hittade mittiallt på att byta jobb...okej mittiallt och mittiallt,vist han ha prata om att bli hemma redan i något år och nu kom chansen och han grabba den mesama...HUJ,va underligt,han har ju aldrig varit hemma,på domhär 5,5åren har han varit hemma allt som allt runt 2,5....oh lord...hu slutar dehär?
man blir ju stressad med mindre(nu sitter ni alla och undrar vad det är för fel på mej,alla vill ju ha hemma sina sambor...aaaah hell no,alla vill inte det,om man är van att klara sej själv och göra så som det passar en själv så...)nåjah...bara att anpassa sej med nya grejjer igen då juh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar