http://www.xmasclock.com/

14 januari 2011

...just..

...ja finner inga ord för mitt "tillstånd"...siis wtf...jag har i dom senste dagarna känt mej såhär:
-trött men full av energi
-vill bara sitta ner medans jag skulle ha lust att fara på värsta gympasset
-vill inte göra något men har även idag stått med huvudet i skåpen och städat med det bredaste smajlet på...

Alltså call me extremt underlig? däremmellan är jag pissed,och skulle kunna slänga ut vem som helst...men ingen jag irriterat mej på har infunnit sej i min närhet på nån vecka igen(halleluja),så...jeah...plus att dehär hjärnan är ju död...ena dagen stod jag hungrig som bara den och väntade på att toasten sku komma opp,det sa "pling" å ingen jävla toast,bitter och innåtvänd konstatera jag att jag stått med bröden i handen och väntat att dom skulle ploppa opp från den jäkla maskinen..jeah ni tänker precis som jag,STUPID!!!!

Men revi siitä...en dag då jag var till så kallade "halpahallin" a.k.a robin hood då gjorde jag THE thing...jag kom ut till bilen,slängde in mej,vippa kassarna på golvet och bänken å skulle ju då i följande ögonblick starta bilen...men inga nycklar var att finnas...voinu V,va dendär normala reaktionen...ja grävd å grävd,allt ut från väskor,kassar,fickor..allt...kolla govet--->nothing...satt redan å kela att voi ei,va nolot att ringa sambon som är hemma att "moro sku du idast kom å vippa dedär reserv nykeln"...well 3-5min senare slog det mej att joo...den e ju i dörrlåset->kolla via spegeln för att fortfarande inte visa åt förbipasserande att jag desperat försöker hitta någo...well ingen nyckel,så ja hamnade att öppna dörren...ingen nyckel nederom heller...voinu F påriktit,jag stiger ur bilen...och hittar nyckeln halft bakom bilen,eli...jag har öppnat dörren och svirrat iväg nyckelfan...SUPER!!!

1 kommentar: