http://www.xmasclock.com/

4 januari 2011

nytt år nya förbättringar!

well well well som duffy sku säga...nyårs löfte då..hmm...
jag:
-dricker inte
- röker inte
- snusar inte(på annat än mat)
- festar mer än sällan
-är inte slarvig
-är inte omöjlig,jag vet ju alltid va jag vill å vet att det har jag rätt att få...
så vadå...såndärna onödiga nyårs löften som inte håller e ju onödiga att göra så jag ids inte ens banta,för det är j sånt man gör automatiskt och det tar alltid ett år..;)
skulle det vara enkla saker som man själv bara kunde styra så sku nyårs löften kanske se ut såhär:
-jag skulle förlova mej
-jag skulle köpa ett egnahemshus
-jag skulle ha hönor
-jag skulle samla fyrk till mitt ENORMA bröllop på max 20pers.
-jag skulle äga minst 3 bilar(okej det kan jag göra )
-jag skulle kanske eventuellt flytta..

men dedär är allt som finns på skall göras listan...som kommer att hända efter ung.50år...hey man ska absolut inte göra något för snabbt,he ba skiter sej!
nåh,så förbätringarna då...gud va tråkigt,de finns inga...oh my,im perfect...RIGHT!!!
Men vad är grejjen med nyårslöften,om man ett tag vet att om man lovar någo så klarar man ändå av de...så lika bra kan man då göra dom vilken tid på året, å lägga ett datum på de om man nu så vill...

Så happy new year bara åt er alla,kan viska såhär i slutet att vi hade det jätte trevligt på nyårs afton med några vänner and skumppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar