http://www.xmasclock.com/

28 februari 2011

nyt ja ikuisesti...

Jag som inte haft turen på min sida att få bli gudmor har ändå fått uppleva ett jätte fint tillfälle där jag har fått vara med och välsigna min systers förstfödde när han blev konfirmerad,då hans egna gudfar låg hemma i spysjukan och jag fick frågan om jag kunde göra det...de va ju helt klart!

Vid samma tillfälle tog jag iakt att ta del i nattvarden,den har inte blivit tagen sen 10år tillbaka då jag blev konfirmerad,fast möjlighet har funnits...systersonen som just hade tagit sin tyckte jag var lite crazy som gjorde det,då han tykte det var en av dom värsta han smakat i sitt liv :)

Men tydligen gick något ända fel,eftersom jag blivit straffad med förkylning...jag som inte varit förkyld i över 3 år...hohho kan jag bara säga,tungt som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar