http://www.xmasclock.com/

25 februari 2011

plää!

schhhhhh....jag sover...eller?...efter att jag idag igen stått på "hobby" stället i 8h,e jag dö trött med värkande fötter,snorig näsa,lite hosta samt små sjuk hals...å jag som bara ínte kan bli sjuk nu,eftersom jag vägrar lägga i mej underliga mediciner,så jag lever just nu på appelsiner,citroner,saltiga muffins och limu...eftersom alcohol även den försökes lämnas bort(vist blir det ett halft glas vin vid vissa sköna tillfällen),med ganska så bra resultat må jag säga,man kan ju nästan kalla sej en absolutist på heltid!
Sonen har satsat på lite feber men värkar som vanligt ha det vid 1dygn och sen är han tillbaka till sitt eget jag...så ni vet,energi finns,medans jag håller på att somna sittandest!
Well imorgon ännu kvar att stå,sen hem..äta något,sen bastu sen smörgåskaksbaket(om de så kan kallas)och sundaymorning tidigt upp för att åka med kakorna till föredetta grannkomunen på konfirmation...gäsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar