http://www.xmasclock.com/

16 mars 2011

vårsol!

Ena dagen vaknade jag med en såndären:jaah idag kan jag åka ner till skären för att klippa äppelträdet,men kom fram till att snön är lite väl djup ännu för att komma fram till trädet...
well ida har jag kolla fönstren här hemma,i 2 av dom finns det en trött ny vaknad fluga som kämpar sej fram å tillbaka i vårsolen som värmt den till liv,så jag skulle ju sååå vila få fast den för att mata den till min köttätande växt som jag köpte i slutet av februari...
men,tar jag upp fönstret så kommer den väl iväg för mej...dammit,jag som så skulle vilja veta hur blommar gör,för hittils har vi med sambon bara kunnat peta lite i blomman för att se när den stänger sej...i want some action ;)



får jag ännu tillägga att oftast brukar jag försöka få ut flugorna...men...nästa gång jag får tag i en så hamnar den faktiskt ut för växten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar