http://www.xmasclock.com/

18 april 2011

idag!

känner mej allmänt duktig,fast jag då inte gjort något...förutom varit på kaffe till alla äldre ungdomar(sköna tanter över 80+),idag har det alltså blivit efter EXTREMT många timmar nytt tyg på bilsitsen för tillökningen,
min mamma har verkligen suttit sin röv hård på stolen i närmare 6h,först det tyget som skulle annvändas,(sambons gamla piké skjortor)var helt för töjbart så det ville inte hur man änn försökte.

Noh i det skede som mamma tyckte hon skulle ge upp hoppet grävde jag fram en ursnyggt brun/vit marimekkos bordduk,som aldrig blivit annvänt p.g.a att färgerna inte var passande för moder min,nåjah återannvändning i sin skönhet,tadaaa nu sitter bordduken på stolen.

Och den del som blev kvar,blev ännu till bordduk,men i detta fall hemma hos mej!passar hur snyggt som helst på vardagsrumsboret...åtminstone över påsk,sen tror jag den hamnar till köket!
Bilder på stolen kommer nog fram,men just nu är jag inte riktigt inspirerad att överföra...så..until next time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar