http://www.xmasclock.com/

6 oktober 2011

kläder!

Jag fick i födelsedags present möjligheten att inskaffa mej nya kläder,problemet är bara den att jag hatar att handla kläder till mej själv,då jag aldrig hittar nått,har idag besökt en hel del klädbutiker men med det samma som man stiger in blir jag helt panikslagen/bitter/nedåtstämd/uttråkad...så förösk nu komma hem med något nytt sen då....

Jag skulle ju berätta hur jordärtskockssoppan blev,helt okej...inte nån "vill ha mera nu" soppa direkt!

2 kommentarer:

  1. jag odlar egna jordärtskockor.... brukar laga pure soppa av kockor och purjo och en puteit eller två....de blir smaskens!!

    SvaraRadera
  2. det kändest inte riktigt som min grej...men möjligen bara man lagar något "nytt" av de igen så,kanske man snart int vill ha annat ;)

    SvaraRadera