http://www.xmasclock.com/

1 november 2011

jag undrar..

Är det fast i dåligt självförtroende eller är det fast i ett för stor ego då det finns personer som uppfattar alla positiva intryck som negativa och sedan själv slänger negativt i ansiktet på andra,och som inte det skulle räcka så vill dom ännu dra till personligheter...
Jag blir så lessen när såna människor inte ens försöker se det positiva,eller kanske det bara är så att man int minns något som det varit tal om och man blir då negativ...för minnets skull,nej jag vet inte...men imellan blir jag bara och undrar!

1 kommentar:

  1. Gissa hur många diskussioner om detta ämne jag gått ? Många! eftersom man blir så ledsen och fitti! Men jag är helt klart av den åsikten att de människor har bara så dåligt självförtroende att de måste hitta någon utväg, och sad to say så kommer den fram just på detta vis.
    "You have to love your self first"

    Många kramar från Vasa!

    -malle

    SvaraRadera