http://www.xmasclock.com/

1 december 2011

Julkort!

Idag har julkorten blivit ihop pysslade...men att få ett julkort som var bra var inte lätt,har tagit över 60bilder på killarna...där jag hittade sist och slutligen 2 stycken som jag gillade,en i svart/vitt andra i färg,och sambon fick välja vilket som blir årets kort!



Jag hör till dom som gärna skickar ut riktiga kort med post till jul..några åker iväg på det moderna sättet via e-mail...men tycker nog att det gamla sättet är det bästa!
Vad gör en mer glad än att kunna hålla ett kort i handen,iställe för att knäppa lite på några knappar...




Idag skulle jag fråga sambon om vi inte kunde flytta på vår brandfilt...den passar inte så bra in där den nu hänger...när jag då tog ner den upptäkte jag att materialet på brandfiltspåsen och min köksväggs målning hade börjat strida med varann,så nu har jag målfärg på påsen och rött märke på väggen*suck*
Så jag bestämde mej för att snabbt sy ihop(för hand) en påse att dra över den gamla,men som inte kommer att vara i vägen ifall det nåttag skulle börja brinna!


Återannvändning i full gång: Här har jag annvänt min en gammal röd t-skjorta och ett band jag fick runt en julklapp en gång...tycker det ser riktigt fint ut...det blev inget nytt hål att hänga den i eftersom t-skjorts materialet ger så mycket efter att den gamla hålet går att annvända lika som förr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar