http://www.xmasclock.com/

20 januari 2012

Underbar dag!

Min syster och en del av hennes familj var på sitt livs första semester resa till egypten förra veckan,jag sade lite halft på skoj att hämta något hem,hämta sand!
Idag kom delivery...en enormt pink handduk..och...
sand från egypten,hahaa,tyckte det var hur roligt som helst,vem annan kan säga att dom fått sand från egypten som gåva : )

Idag har det även snöat,snön bara vräker ner,äntligen säger jag som väntat på det s.k. winter wonderland,här är det ju nu...och idag har vi åkt pulkka och bara njutit!
Med lite plussgrader där emellan så blir det riktigt vackra istappar.

Och kan ni tänka er,jag fick årets första tulpan bukett idag,äntligen har min önskan kommit fram,jag älskar tulpaner!!!

Vist blir det en liten vårknyck i er när i ser dessa vackra blommor!?...och det är ju inte länge mera så är det vår...alla årstider är så härliga.
Vilken Underbar dag det varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar