http://www.xmasclock.com/

10 februari 2012

Fredags tips m.m.

Vita ägg vita ägg,var jag en går i vanliga mat butiker är det mest vita ägg...idag villa jag ha färgade ägg till morgonmålet,så jag färgade dom med skal från en rödlök...

av skalet som läggs i vattnet då äggen skall kokas blev det en brun/gul färg på äggen...lite annat än di vanliga vita!

På söndag skall jag med ett gäng vänner ute till pulkka backen,vi ska grilla korv och möjligen dricka något värmande...så jag fick ärva av min pappa hans yber gamla termos,en termos med glas som isolering...gammal,men snygg är den!
Allt skall vara blankt nuför tiden...men grymt snyggt var ju mönstret på denna termos!
Den ser ut som den skulle rymma 1liter men rymmer bara 0,45l
snygga färger,och snyggt mönster...ger väl extra god smak ;)
Hoppas alla kommer ha en grymt bra weekend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar