http://www.xmasclock.com/

2 februari 2012

Nytt och ärvt!

Vilken fin dag det varit,ute -22*c..och vi har varit på besök.
Besökte först en väns morfar,vars kära fru gick bort en tid sen och han har nu gått igenom en del av hennes saker...och jag fick äran att ta imot garn,i alla dess färger...kändest som julen att gå igenom alla fina nystan,tänk vad allt jag kan göra och även lära mej göra!
vilken hög av färger
En stund efter det besökte vi äldsta sonens gudmor,som fick sin son några dagar sen,oj sån liten en,fast han inte var en "liten" en vid födseln...nu kan jag faktiskt klassifiera min "lilla baby" som stor kille,wow så dom växer fort.
Vist sade ni nu högt innom er: oooj vilken söt liten krabat?
Efter visiten hemma hos den nya lillusen,var vi ännu på ett "jag firar ingen födelsedag:s kaffe",min syster hade nämligen födelsedag,men jag åkte egentligen dit bara för att komma hem med lite barnkläder som blivit för små för hennes kille.

Och hemma hos min syster var det fart i pojkarna,dom äldre lekte sins imellan och den yngre tyckte att bästa lekkamraten var hunden...

Dagen gick snabbt,snart skall vi ju börja lägga oss för natten...gillar dagar som dessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar