http://www.xmasclock.com/

5 mars 2012

Hej igen!

Veckan från bloggen gick snabbt,och jag har hunnit göra en hel del roliga saker.
Våren börjar kicka in och mina vårkänslor sprutar,jag vill byta ut allt "vintrigt" här hemma och lägga fram vår saker...och inspiration kommer från alla håll och kanter.

 Jag var uppe en natt för att förvåna mej över hur stor mysfaktor mina lampor i fikus trädet verkligen ger,tänk så enkelt,köpte på indiska för ett tag sen lampor med orkidéer på,tog loss blommorna då jag inte ville ha dom mera och lade lamp"kvisten" i trädet istället...
 Fick av en vän lite bilder från staden back in the days...black and white,LOVE!
 Jag och sönerna blev bjudna på miss J´s sweet 16,tänka sej...16år...hon var ju bara 10 för några år sedan,då jag var barnvakt åt henne,tiden går så snabbt!
 Ute på promenaden kan man se ankorna som kommit till öppet vatten,vad glad man blir när man ser såna härliga fjäderfän,hello våren!!!
 Fast ser man lite längre ut ser det intevårigt ut,men solen gör ju sitt...
 Äldsta sonen fick det riktiga vår tecknet i sitt fönster, fjärilar flyger nu omkring där.
 Kaninen fick sej en vår dusch,tänk att min Wini är snart 8år gammal!
Det snygga med våren är ju alla former som blir gjord av naturen själv...

Vid skeppsbro parken kan man hitta något helt fantastiskt,några energiska personer har i år igen gjort en iglo,jag har förstått att det är verkligen tidskrävande och kräver vissa plus/minus grader för att lyckas bygga en iglo,detta år var gången in till iglon låg,och neråt lutande,man fick ordagrant åla in sej,men snyggt jobb är det!


Och inte att glömma...Jag skall bli gudmor för första gången i mitt liv...vilken enorm ära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar