http://www.xmasclock.com/

30 mars 2012

Marimekko och vår

Idag fungerar blogger igen,igår fick jag aldrig mitt inlägg postat då det bara ladda och ladda..hur som helst,hej på er,våren börjar verkligen komma bara mer och mer,på sommarstället var det vått och såttigt,skulle varit bra med stövlar då jag var där igår men jag hade på mina skor jag annvänt hela vintern(sommarskor utan häle).
Till min stora glädje fann jag enormt många härligt vackert gröna skott som smög sej upp ur marken,alla påskliljor som jag haft hemma,har jag alltid efter påsk fört till sommarstället och gräft ner i blommbänken.
Även något nytt vill man ju ha till sommar kvällarna som närmar sej,så jag köpte för lite julklappspengar en Marimekko "clutch",jag tänker annvända den som en clutch...sådeså...är man en Finländare hör det väl lite till att man älskar något av marimekkos kreationer,jag älskar många.

 gillar polka dots,så det blev en sån...med en överraskning in i..
 annat mönster och en mellan vägg...LIKE!!!
Även årets första memma blev smakad igår.memma hör verkligen påsken till,med en twist från flere år tillbaka,vaniljsås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar