http://www.xmasclock.com/

7 mars 2012

skylt

Jag har fått en skylt som jag inte riktigt viste var jag skulle lägga den,hur jag än gått omkring med den har den aldrig riktigt passat in.
Men så igår kom idén om att göra om den,jag hittade nämligen på printerest en snygg bild som jag tyckte kunde passa mer än väl in i köket.
 Såhär såg skylten(i plåt) ut före the makeover..
 Jag printade ut bilden jag ville ha från printerest och vek in kanterna runtom skylten för att få den att passa snyggt..
 Rev sakt bort kanterna som var extra...till sist tog jag ändå saxen...
 slängde på lite lim på själva skylten..
 Och drog ut limmet tunt över hela skylten,sen gäller det att vara snabb,limmet torkar ju så otroligt snabbt när det är tunn tunt ut spritt...
Men jaa,vad kan jag säga,några luftbubblor blev det men jag tycker det ger en liten extra rustik känsla.,så nöjd kan jag nog klassifiera mej.

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Blev jättefint :-) Åh, vad spännande att få bli gudmor. Grattis! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack,jag är jätte glad :)

    SvaraRadera
  3. Fint! Ja älskar alla såndäna skyltar me text på :)

    SvaraRadera