http://www.xmasclock.com/

8 augusti 2012

Fynd!

När man pratar om fynd,speciellt loppisfynd så väntar man sej kanske något gammalt och möjligen även antikt eller så...jag däremot fyndade något som jag är enormt glad över,sparade mej "många många" pengar...

Jag hittade hårfärg på loppis,helt oöppnat paket,naturlig hårfärg för bara 4€(annars är dom 12,99€/st)
Eftersom det är torkade naturliga produkter behöver man ju inte vara rädd att dom gått illa.
Jag tror någon har varit 100% inne på att färga håret med fägen men sedan börjat läsa på förpakningen att man måste själv koka vatten och blanda ihop allt...och att det skall ligga i håret 1-2h eller längre,sånt avskräcker folk,troligen för att nuförtiden har ingen tid som förr...allt skall gå snabbt och gärna med lite stress...
Men jag känner hel nöjd!

4 kommentarer:

  1. Oj, en till två timmar hade nog avskräckt mig också.. vill att allt ska ske igår.. men härligt att du kunde fynda :)

    kram /iris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att se nya läsare!!
      :D så kan det vara,men jag hade det faktiskt i 3h,räknade med att jag lägger det i håret,gör middag,äter,städar undan..går och pratar med grannen etc. tiden går underligt snabbt då :)

      Radera