http://www.xmasclock.com/

29 augusti 2012

Provar något nytt.

Något nytt som funnits i många många många år men nytt för mej,nämligen magnetsmycke.

Jag lever med sjukdomen psoriasis,har haft den sen jag var 13år men bara för ca.5år sen fick jag diagnosen...varför det räckte så länge innan jag fick diagnosen är den att,här jag bor i denna lilla stad har vi en hälsocentral som mycket väl kommer upp till sitt kallelsenamn Gissningscentralen.

Jag var på ett test efter det andra och glömmer aldrig då dom tog test från tå nageln...jag sade att det som är illa är under nagel,inte utanpå...men sjuksköterskan brydde sej inte,när jag sedan blev kallad till läkare någon dag senare kom svaret: "svampinfektion visar det negativt på..men det är nog det"...
Efter att psoriasisen gick nuts för 5år sen kom jag äntligen till en special läkare i en annan stad och hon tittade en gång och sade att inga fler tester behövs tas,det här är klart fall...jag lider av 3olika psoriasis sorter.

Nu skall jag försöka mej på att få kanske botat någon av sorterna med magnet,detta har lyckats för andra så jag är positivt inställd tilika som jag är lite skeptisk...

 Jag har nu ett armband som jag fick i gåva av min mamma..med två magneter i och även koppar...
Vet man inte att det är ett magnetarmband kan man inte se det på utsidan,eftersom magneterna finns på insidan av armbandet.
Lite små underlig kände jag mej under dom första dagarna med armbandet på men idag känns det redan bättre...sen vet jag inte om jag inbillar mej men jag tycker jag börjat fjälla mycket mer i huvudet än vanligt,kan det faktisk börja hända något så snabbt?
Dricka skall man mycket dom första dagarna...varför vet jag inte men vatten har det gått åt...

Magnet kan också hjälpa mot andra sjukdomar och värkar m.m. varför inte prova?

2 kommentarer:

  1. låter spännande, hoppas de fungerar! lägg gärna in ett nytt inlägg och berätta hur det gick! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uppdaterning kommer garanterat om det visar sej hjälpa eller inte...men jag ger det nog någon månad så det verkligen har fått en chans :)

      Radera