http://www.xmasclock.com/

27 september 2012

Avocado sallad

Jag är så glad över att ha dom bästa av vänner i mitt liv,alla har dom något som man själv kan ha nytta av..som min helt fantastiska vän Moa,hon bjöd mej på avocado sallad för ca.1 år sedan...och jag var såld!

Enklare sallad får man söka efter och ännu det att man kan komplettera den med lite vad som helst.
En avocado sallad bestående av: Avocado,tomater,gurka,vitlök,salt och peppar...blanda allt väl och häll på lite citronsaft så inte avocadon blir mörk(lime går även bra),låt smakerna lite dra sej och ät som så eller om man känner sej lite extra hungrig kan man lägga till en bit höna eller halloumi.

2 kommentarer:

  1. Ja brukar använda majs iställe för gurka. O lite röd lök om man vill :) Njaaamm, nu ble ja hungri! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men den gången var det med gurka,om jag inte minns helt fel...rödlöken var jag lite osäker på,så jag valde att lämna bort den,men skulle absolut passa fint.Och gott var det!

      Radera