http://www.xmasclock.com/

14 november 2012

Ursäkta,hur är det möjligt?

Jag är medlem i en LCHF grupp på facebook,ursäkta,vad...jag har aldrig varit och gillat den gruppen,eller lämnat in en ansökan om att få joina den...

Jo,det är trevligt och sådär att man vill prova något nytt och kanske även lyckas,men att ge tryck åt andra är något som jag verkligen ger negativitet imot.Inte gillar ni heller att t.ex. jehovas vittnena kommer och knackar på er dörr och vill dela med sej av deras tro,deras glädje,utan ni slänger deras papper å lappar i ögonen på dom och river igen dörren,"jävla idioter som försöker truga sånt skit på en,skulle hållas för sej själv!"

Samma sak gäller även med andra saker och i detta fall LCHF,visst det funkar,men det betyder inte att alla vill höra om det hela tiden,det drar bara mer och mer ner på deras intresse om någon står och predikar," ja,du är sjuk för att du äter socker,du är sjuk för att du äter vit-mat,du har kramp i stortån för att du åt dendär halva bullen på caféet".

Med att gnälla kommer man varken fram eller åt sidan,man får högst antagligen personen som man talar med att backa flera kilometer,bara för att inte behöva höra vad du tycker om dennes socker vanor.

Jag hör till dom som gärna frågar om jag undrar,men håller mej för mej själv,söker på nätet om jag finner mera intresse och kanske då joinar efter någon månad en grupp med liknande intressen någonstans,men försöker man med våld dra in mej så äter jag högst antagligen ännu mera socker och vit-mat bara för att det gör mej illa att höra hur jäkla dålig jag är för att jag inte fattar att jag tar livet av mej och kommer vara negativ tills jag dör för att jag äter FEL!!!

Negativ? Jag är inte en negativ person,varför klassifieras då alla "fel-ätare" för negativa,är det möjligen denna "måste äta som vi gruppen" som brainwashar att alla andra är negativa eftersom dom kan inte ha det bra,för dom är inte som vi,dom äter fel...

Jag väntar bara på att snart kommer någon duktig en och berättar för mej att sambon har ischias för han äter socker...OH DEAR!
Dessa underbara personer,som lyckas med det dom försökt sej på är förstås fulla av iver och allt dedär,men kom ihåg att alla är inte intresserade av att bli predikade åt...ni vill inte vara som Jehovas vittnena som kommer bakom er dörr,när ni inte beställt dom...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar