http://www.xmasclock.com/

2 november 2012

Utmaning dag 7...

Vad gör mej glad...

Jag är ju ganska så positiv person och ser den positiva sidan i allt omkring mej...allt har något positivt!
Allt kan man bli glad över och allt borde man bli glad över,man får en massa nya upplevelser via allt..och det är ju både intressant och roligt med rätt inställning.

Att få höra om natur fenomen man själv missat,gör mej visserligen ledsen,men även enormt glad över att jag kan ha möjlighet att se det någongång(bilden tagen av min mamma sommaren 2011)
 Att få uppleva nya historiska ställen gör mej glad och även mera nyfiken..(Nordkapp 2007)
 Naturen alltid lika spännande och breath taking,makes one happy!(Norge 2007)
 Blommor,säsong blommor av vänner,varför skulle man inte bli glad?
 En påse frukt och lite drickbart hämtadest till dörren,jag satte och smilade i timmar,vad snällt gjort av personalen på Viking Line(Vinter kryssning 2011)
 En fånig lurvig varelse kan man annat än bli glad...fåånis!(min kanin Wini 2011)
 Mat,mat gör mej alltid glad och mat i trevligt sällskap är dubbel glädje.
 Att pyssla ihop något för barnen eller en själv eller kanske för någon annan...it makes me and you Happy!!!
 Att baka är lugnande och intressant,blir det till något eller skiter det sej?hur det än går är det lika roligt..
 Att få sy..möjligheterna är så stora,man kan göra så mycket av restbitar man fått av vänner och bekanta,här ett par skor/tofflor jag sydde åt Jimi då han var 1månad gammal..
 Roligt att se hur barnen lär sej nya saker och bara lyckas fåna sej på alla sätt!
 Att få sitta och ta ett glas eller två med dom bästa av bästa...domdär med guldkant på ;)

Det finns en massa saker ännu utöver detta som gör mej glad men det skulle bli så många bilder att det skulle at dagar att gå igenom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar