http://www.xmasclock.com/

1 februari 2013

När man skulle kunna...

...Ta fram rakmaskinen och dra av allt,bara för att man är så fed up på hela hårigheten,vad gör man då?
-

-Jo,man går till naturkosmetik affären och säger till biträdet," Borde jag inte färga håret,välj en färg  till mej"

I handen fick jag denna...och eftersom det är en naturprodukt vet man ju inte exakt vad det blir i slutändan för färg...jag gillar fortfarande.

Detta är min hårfärg innan jag lade i den nya färgen och satt och väntade i 2h...
För att få ett resultat som jag tycker är hur häftigt som helst...men jaa,det tar ju någon dag innan det riktiga färgen kommer helt fram..

Som dom flesta skulle kalla det,"very orange"...i bilden kommer färgen kanske inte helt ordentligt fram,men nöjd är jag och det är det som räknas!

..kanske det får bli som ett litet fredags tips: take a wild card,låt någon annan bestämma!

2 kommentarer: