http://www.xmasclock.com/

22 mars 2013

Lite bättre,lite mer bilder.

Äntligen börjar jag känna mej lite bättre efter att jag haft förkylning i närmare 5dagar. Mycket har hunnit hända sen förra lördag och det följer lite bilder med lite text.

 Lördag  morgon...OH MY GOD...med detta i håret körde jag hem från min vän som bor 15min ifrån mej...Orsak?
 För att jag skulle till kvällen se ut såhär,klassfest fanns på kalendern..Temat var Rock n roll.
 ..Och vi kunde ju inte låta bli,vi skulle ju sjunga sången från vårt år "heaven" av Bryan Adams..kom vi ihåg orden,det var en helt annan sak..

                                                
 I vimlet hittade jag "ragge",wow alltså...(kan nämnas att klassträffen innebar även att andra klasser var där)
Kunde också konstatera att sen 10 år så har visst alla väv-stolar försvunnit och iställe finns det nu Club Akan på samma ställe..riktigt lyckat!



..det räckte ju inte med "heaven" utan lite senare var vi uppe igen,just innan festen var slut drog vi ännu en "summer of 69"...med inlevelse to the max...grymt alltså vilka härliga personer jag gått med på samma klass!

Söndag kväll...jag började fixa till 5-åringens cake,han ville ha en Mcqueen,och det fick han, på måndag såg den ut såhär.

Till presant fick han en massa saker han kan göra konst på...roligt!

 Efter allt kalasande,blev vi alla sjuka förutom pappa i huset,vi har ätit hemgjord blåbärs mousse,druckit svartvinbärs-saft och bara luggit i soffan.

Till sist ville jag ha i mej något lite mera matigt så det blev en sallad på tomater,avocado,paprika,vitlök,feta ost,ärtskott och bacon..jag kände inte så mycket smak men...det såg ju ändå ganska trevligt ut.

Man har somnat lite var som helst...feber gör en trött och hostan..

Nu försöker jag tillfriskna så mycket jag kan inför morgondagen,då det blir dop.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar