http://www.xmasclock.com/

5 mars 2013

Man blir ju så glad

Hej på er,hoppas weekenden gått bra,här har vi bara tagit det mer än lugnt,haft långa morgnar i sängen och bara mysigt.

Igår var jag igen på talterapi med den äldre sonen(vi gör massa framsteg) och där i deras väntrum på mottagningen blir man alltid så lugn,eller åtminstone jag.
Dom har en bild på väggen som jag bara kan känna doften av och höra hur vinden susar..

Känner ni lika?

Jag har även varit på loppis,som så många andra gånger,men nu..nu har jag fyndat med stort F..

Jag har länge velat ha en "sjal" i svart med knall röda rosor på..noh,det blev inte riktit som jag tänkt mej,men inte sämre för den delen..
Och så är jag ju en enorm Arabia fan,ju äldre desto bättre,visst hittar jag nya fina designer också,men dom gamla tilltalar mej så mycket mer..

Jag fann nämligen en Arabia ugnsform(gjord mellan 1932-1949) och "sjalen" till ett helt fenomenalt bra pris,tillsammans 5€(ca.50kr)


Alltså,detta är vad jag kallar loppis priser! Man blir ju bara så glad :)

2 kommentarer: