http://www.xmasclock.com/

1 mars 2013

När du inte tycker om vitlök

Vitlök,endera älskar man den eller så hatar man den eller så äter man den någongång,och att jag älskar den och du inte bryr dej något vidäre gör det lite svårt ibland.

Jag skulle mer än gärna riva lite vitlök över all vår mat,men då skulle säkert inte du vilja äta det,visst finns det dagar då även du gillar vitlök,men inte som jag..

Du säger man luktar illa om man ätit vitlök,så säger många,men jag har endast lagt märke till ett sånt tillfälle en hel gång under min livstid.En hel gång...


Kan det vara så att om man själv äter en hel del vitlök så lägger man inte märke till "lukten" hos andra?

Kan jag sluta äta vitlök för att inte du skall vara lessen? Kanske du sluta dricka öl...jag gillar ju inte den lukten..

Jag tror vi bara måste kompromissa,du vet så som man måste i parförhållanden..för alla gillar vi olika saker,nu och för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar