http://www.xmasclock.com/

15 mars 2013

När jag inte får rita med dej...

Äldsta sonen,värsta konstnären,han kan verkligen sitta i timmar och måla och rita.
Nu har även den yngre killen fattat intresse för att teckna,han står och gråter floder och tjuter högt då han inte får ett papper eller någon krita åt sej,när den äldre vill ju ha ALLT,vi är inne på "nej den är min"fasen..

Som tur hittade jag då jag sökte i mina lådor en presant den yngre fick till 1-års dagen,då var han lite liten ännu för den så jag lade den på sidan,idag är den mer än passande,och gud så glad han blev,nu sitter båda och ritar,var för sej..i timmar.

Riktiga kritor eller magnet,ingen skillnad änn så länge..

2 kommentarer:

  1. Aw så söt.
    sv: Tack så väldans mycket kära du! Åh, så glad jag blir.
    Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!
    Kram. ♥

    SvaraRadera