http://www.xmasclock.com/

24 april 2013

När man väntar på något gott...

Väntar man aldrig för länge,det har gått säkert utan att ljuga runt 3,om inte 4år sen jag lade in jakten på köksvågen,hittade en massa olika men priset har aldrig riktigt varit i min nivå...

Men så idag,då jag gick in en sväng på Samaria som fått nya ägare och städat upp stället hittade jag den,där rakt framför mej då jag hade tagit två steg in genom dörren.

Eftersom samaria sällan eller mera aldrig lägger priser på sina donerade produkter så får man ta till ord
-Vad vill du ha för denna?
-Jaa-a hördu,den som är lite större är 5€,men den saknar brickan som skall vara utanpå,du kan nog få dendär också för en femma.
-En femma(jag hade väntat mej typ dubbelt/trippelt mer),sold!

På vanliga lopptorg har jag sett priser upp till 30 ibland 40€,jag blev så till mej då hon sade fem euro(ca.femtio kronor) att jag varken ville eller förstod att pruta i det skede,helt super!

Efter lite puts jobb blev den nästan som ny...inte helt illa.


2 kommentarer:

  1. Alltså super fynd! Man kan aldrig vänta för länge när det gäller den rätta grejen =DDD
    Have a nice day!
    Miss H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Miss H,you have a nice day to :)

      Radera