http://www.xmasclock.com/

15 maj 2013

För mycket Leila

Jag har haft en vision om hur jag vill att blkongen skall se ut iår,det skall komma en ordentlig skumgummi bit till bänken med ett sommar härligt tyg på,kanske något i turkos färg,då blir det fräscht och fint med alla gröna nyanser som kommer till.

Jag gick till tygbutiken och såg ett tyg på vägen in som jag genast rörde vid,men färgerna var inte dom rätta.
Vi sökte med biträdet efter något som skulle passa mej,men endera var det för mörkt eller så var det bara fel,så vad hände?
Jag köpte tyget jag reagerade på då jag kom in(första reaktionen är oftast den bästa) och biträdet visade mej även ett tillhörande tyg som jag föll för,jag frågade biträdet medans hon klippte till mitt tyg vad hon tror min sambo säger då jag kommer hem med tygen,tror hon att han alls vill sätta sej ner på bänken?
-Jaa-a,vill han inte sätta sej ner där så får du väl själv sitta där,han kan ju hållas på in sidan då!

Väl hemma gick jag ut för att se på vår balkong.

Ganska tråkig när jag ser det på bild...efter det gick jag in och startade symaskinen,här skall det bli sommar vackert.
En timme senare var det klart och jag började fixa till balkongen,jag hade även sytt några vimplar någon dag tidigare då det var tal med äldsta sonen om att det vore roligt med lite fest och vad är fest utan vimplar(?)
När allt var klart kände jag att -Oj,här blev det ljust och somrigt så det skriker om det..


Bilden kanske ger ett lite fel intryck..men tro mej,här är det pasteller så det understa ruttnar.


Sambon tyckte att det svimlar i ögonen då han ser tyget och att det verligen inte är manligt(tror jag skall sy till några dynor i hel grönt)

Kanske det blev lite mycket Leila?

2 kommentarer:

  1. Äh, sambon vänjer väl sig! ;) Superfräscht tycker jag! H.Moa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Moa,Man får väl hoppas,han sade även att alla brudar gillar väl detdär... ;)

      Radera