http://www.xmasclock.com/

5 maj 2013

Kära ni..

Jag skäms över hur dåligt jag har uppdaterat här på sistone,jag ber om ursäkt...vår dator har gått igenom ett stort antal tester för att finna problemet som kommer nu och då,utan några stora och bra resultat och tack vare det försöker jag att inte använda den så mycket.
Jag blir lixom lite försiktig,man vill inte orsaka att det blir mer problem heller...

Men fastän jag inte uppdaterar här så händer det ändå en del saker i den riktiga välden.

Vi firade valborg(vappen) hemma med invigning av balkongen,hembakta munkar med mjöd och köpt struva..
 Och en massa såpbubblor,troligen det roligaste och vackraste man kan åstadkomma på några sekunder.
 Uppe på landet har hönorna och tuppen fått komma lite ut och lukta på vårvinden,ännu får di inte gå fria,men snart...
 Även tillökning har kommit,killingar,så otroligt söta...tror jag just frågar om jag får hyra in mej på gården,älskar djuren!
 Jag har fått en gammal lemonad flaska,en päron lemonad flaska som engång i tiden blirvit gjord här i vår stad..jag är en sucker för den egna stadens kultur historik..i material form.
 Vi hade sushi kväll,jag lärde min väninna hur man gör sushi,hon märkte att det inte är svårt alls..och gott är det ju med.
Vår hälsningar från min sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar