http://www.xmasclock.com/

17 maj 2013

Veet EasyWax Electrical Roll-on Kit & Veet Precision Wax & Care

Jag älskar att vara en Buzzador,att få prova nya saker och ge respons är det bästa som finns.
Nu kom det hem ett paket med vax,för att få domdär sommar sköna benen..vax,redan bara ordet får mej att skaka,eller åtminstone att dra mej lite tillbaka,men jag kommer ändå att give it a go!

Här är allt vad som paketet innehöll.förutom en hög med exemplar att dela ut till vänner av några vax stripes..kommer bli roligt att höra feedback...

Jag tog mod,eftersom det står i instruktionerna VAR MODIG!! hjälp alltså..och startade igång hela vax paketet..vaxet skulle värmas i aparaten i ca 20min och sedan dras över benet och genst på med en "papperslapp" stryka över lappen några tag och spänn till skinnet för att sedan "RITS"dra uppåt...

Låt mej presentera benet innan:

 Och papperlappen efteråt...


Och benet efteråt:



Visst tog det bort en hel del hår men...ojjoj...att föda barn var ingenting emot detta,inte min grej alls,fastän resultatet blev helt ok.Jag håller mej nog till rakhyvel då det går så mycket snabbare.

Någon timme senare hade jag ännu fullt av röda prickar på benet och dom kliade,varför?

4 kommentarer:

  1. Huj, ja får ännu kalla kårar bara av att tänka på en epilator som jag använde för X antal år sen. D tar så GRYMT sjukt alltså. Credits för att du va modig å testa ändå! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle så vilja träffa en son person som tycker vaxning är det bästa som finns...jag hittade nog ingenting trevligt med de...

      Radera
  2. Hmm, borde ju ha odla håren till typ 2 cm...mina var för korta, lite hår lossnade men fy fan va de gjorde ont. Skall pröva på nytt i höst när håren kan växa lite längre (under lång byxorna) Miss H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst tar de...huj nej...tänk va man gör för att vara lite fin :D

      Radera