http://www.xmasclock.com/

16 augusti 2013

Jag är så glad

Det värmer enormt hjärta att se att det kommit någon till som gillat Bar26 på facebook och denna glädje vill jag dela på något sätt,därför skall det bli en liten utlottning här,ordagrant en liten...hösten är påkommande fastän många strider emot och med hösten kommer svampen.

Till utlottning finns nu en liten liten nyckelring med en virkad flugsvamp,så liten att min "Snede" logo inte ryms på.
Svampen är ca.2,5cm hög och ca.3cm bred.


Allt du behöver göra för att vara med är följande:

1 Lott om du kommenterar inlägget(på bloggen)
1 Lott om du gillar Bar26 på Facebook(eller redan gillat)
1 Lott om du berättar om denna utlottning på din egen blogg eller Fb sida

Du har alltså möjlighet till 3st lotter,berätta i kommentaren på bloggen(OBS!! kommentarer på Fb sidan räknas inte)hur många lotter du deltar med.

Vinnaren kommer att dras den 25.8.2013...lite på en vecka finns det tid att delta..

Lycka till!!

3 kommentarer:

  1. Oj vilken fin svamp i like, H. Miss J
    deltagit med 2 lotter

    SvaraRadera
  2. Du e nog så gooer :) Jag tror att jag deltager med 3 lotter :)

    SvaraRadera
  3. Waude...superfiiin...du e nog skickligt <3 H.Muriel

    SvaraRadera