http://www.xmasclock.com/

3 september 2013

Jag hade tänkt..

Jag såg att Lagerhause skulle nu i september komma ut med en kakburk i 3våningar,ni vet sån som man hade då på 50/60-talet och jag hade tänkt köpa en,

problemet är bara den att burken blir lite dyr innan jag har hem den för endera måste jag åka över till Sverige för att söka den eller så ha nån av mina härliga svenskt bosatta vänner att skicka den över..att få tag i den äkta varan,just en från förr är verkligen inte det lättaste och hittar man en är dom dyra,mycket dyra..

Men har man munnen uppe och berättar vad man vill ha och vad man söker efter kan det hända att någon snappar upp på det och fixar det för dej,ni vet universum...vill man ha något får man det..

Taddaaaa!!!


En äkta gammaldags kak-burk,den skall fyllas till jul i alla våningar och alla skall få njuta av innehållet.

Tack Mamma!!! <3 p="">

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Va roligt! er är säkert fylld året runt med allehanda godsaker :)

      Radera