http://www.xmasclock.com/

5 oktober 2013

Idag är dagen..

..då en massa mäniskor som man inte egentligen känner skickar "grattis" på facebook men inte säger hej i det verkliga livet,idag är dagen då man blir ihågkommen av även dom nära och kära,dom bästa av bästa,man får kärlek och värme från alla håll och man blir glad och bjuder på smått och gott.

Idag är dagen då jag blir 25 igen...ni vet hur man alltid stannar vid tjugofem för att inte behöva fundera på olika kommande "kriser" när 30 närmar sej(fastän dit ännu är 3år...ni får själv räkna).

Idag är dagen då jag blev väckt av mina härliga familje medlemmar av kramar och pussar och morgonmål i säng,med kort och blommor.


Idag är dagen då jag skall ha lite extra roligt och njuta bara lite till...

Idag önskar jag er alla sol,kärlek och varma tankar och en massa skoj.

Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar