http://www.xmasclock.com/

3 december 2013

1+1=1

Underlakanen i sängen,vilken mardröm,dom hålls inte på plats,inte iallafall för mej och min sambo för vi svänger oss säkert 300ggr/natt och varje morgon är underlakanet nästan i en ända hög på mitten av sängen eller så är allt på ena sidan av sängen..

Men så blev vi bekanta med kuvertlakan,strålande grej,man lägger lixom hela bäddmadrassen in i ett helt enormt kuvert som är lakanet,man sover på ena sidan och kan sedan svänga om till andra sidan om man är som jag lite lat att byta ut sängkläderna tätt som oftast..

Ända problemet är priset,för vår säng blir det runt 30-35€/Lakan,njaa..inte egentligen så farligt när man tänker på användningen men när du ser på vanliga lakan som man ibland kan få för ynka 10€..då känns det lite dumt,ända tills...jag märkte att jag har av domdär 10€ lakanen hemma och jag sydde själv dom till ett kuvertlakan,de ni.. ;)


Nu kan jag variera med en ljusblåsida eller en brun sida..ett enkelt sätt att spara någon tia igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar