http://www.xmasclock.com/

5 december 2013

Äntligen är koppen här..

Jag har länge dreglat över en liten tvålkopp från Ib Laursen som jag hittade inne hos KNORKAN,men har int hittat den i vår lilla butik som vi har här i stan som också säljer Ib Laursen..nå väl,jag frågade om det fanns någon möjlighet att få just denna och betjäningen funkade finfint,tvålkoppen beställdest in åt mej..

Nu runt två och en halv vecka senare ringde den härliga Sonja från Vanille Home och berättade att den kommit,jag var inte sen med att åka iväg och hämta upp den.



Där var den,så fin..och så passande till mitt badrum som är en blandninga av gammal och ny stil..ända som kan ta lite i ögonen är dom gamla hålen som finns kvar i kaklet men..allt kan man inte få och kanske man inte reagerar då ögonen enbart faller på själva tvålkoppen.

Eller vad tycker ni? jag är åtminstone hel kär i den snygga tvålkoppen.


2 kommentarer: