http://www.xmasclock.com/

17 december 2013

En vecka till Jul

Tänk vad tiden går,snart är julen verkligen bakom dörren och jag har inte allt klart änn heller..eller jaa,planerat är väl allt,men så vill man kanske göra något nytt också,vi får se hur det blir..

Men har man ingen julkänsla ännu så kanske man kan ta till dethär enkla tipset...Ljus!
Ljus ger värme och stämning,något som verkligen är jul,kanske en grankvist eller varför inte tall? någon hyasint och vips var det stämmning..

Här har jag gått under "man tager vad man haver" principen,det belv en tom jack daniels flaska som får agera vas till min tallkvist,en ute lykta lyfte jag in på bordet,hyasinten tvättade jag mulden av och ställde den i en vas som tydligen är till för detta(?),min farmors gamla ostkupa har fått en skål i sej av pressat glas och så några kristyr dekortaioner i den,stjärnan som hänger på kupan är handgjord av mej själv och instruktioner till den hittar ni HÄR


Och vill man inte söka fram saker man har,så går det ju även att bara tända ett block ljus i sej själv..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar