http://www.xmasclock.com/

23 december 2013

Julgranen står så grön...

Tidig morgon,köket doftar härligt..jag står och gör iordning  julmaten i mitt "nya" kök(mer om det efter julpausen) och väntar på julen och allt som hör till.

Men först får ni njuta av några julgranar som finns hemma hos mina vänner och den sista hemma hos mej..


Blått och silver.


Rött och silver.


..med levande pynt :)


På lekskolan..



Vitt,silver och lite rött.

Och till sist en sömnig tomte som tydligt väntar på julen :)


Jag tar nu en liten julig bloggpaus och återkommer igen senast i början av nästa år.

Kära läsare,jag önskar er alla en helt suverän Fridfull Jul och ett riktigt Gott Nytt 2014!



3 kommentarer:

  1. Så fina granar :D God jul fina du, kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Även jag har haft julbloggpaus och är nu tillbaka :) Tack för den fina hälsningen, jag hoppas att du har haft en fin jul och jag önskar dig en god fortsättning <3 Jennie

    SvaraRadera