http://www.xmasclock.com/

10 februari 2014

Before and after..

Internet är nog en fantastisk grej tilika som det är riktigt hatat ibland med.
Men att byta prylar eller ge bort är nog något jag är mycket glad över att finns på nätet,via facebook kom jag till min egna regions byt/sälj och köp sida,här har jag gett bort,sålt bort och köpt dom mest behövliga och mindre behövliga sakerna.
Den största hittills är en byrå med 6st lådor,Hemnes från Ikea som jag fick söka bara ett stenkast ifrån oss,fel färg var den,då den var svart men ingenting som är omöjligt..vi målade om den.

Så får jag presentera vårt sovrums entertainment hörna som nu är så mycket finare(om jag det själv säger)..

Förr återanvände vi en gammal bokhylls del som var helt okej för stället,den kommer nu att återanvändas någon annanstans.


Och nu är där istället den gräddvit målade Hemnes byrån,stilren och rymde ett helt skåp med kläder..det som gick in i skåpet i sin tur har inte fyllt skåpet helt..inte så illa...


Observera min dörrstoppare,en såndär gammal porslins grej som var på elstolparna förr i tiden,väger som tusan men är så snygg i designen att jag kunde ju inte låta bli att ta hem en när dom bytte till nya stolpar ;)

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

2 kommentarer: