http://www.xmasclock.com/

28 februari 2014

Jag trodde aldrig..

Ibland tar det lite tid för mej att vänja mej vid nya saker,oftast just domdär tekniska lite små kångliga ge ut av dej själv sakerna,så som facebook och allt detdär..men sen när jag kommit igång blir jag helt förälskad och kan inte sluta..ja så blev det med bloggen,den skulle bara vara som en plats att ge ut av mina funderningar,men nu är det mer så mycket mer,den är minnen,nya vänner och ett lexikon av allt jag kan glömma...

Men allt jag gör kommer inte ut på bloggen,en viss del av privatliv måste man ändå få ha..men så finns det en massa bilder jag skulle vilja visa..därav har jag nu efter otaliga om och men lagt ut mej på Instagram.

Lite svårt i början,men som tur har jag en massa vänner som kan hjälpa till och jag fick t.o.m kommentaren:

"hahahah känner mej som när ja lär mamma använda telefon :'D"

Så nu vet ni...det kommer att gå bara bra dethär :D

2 kommentarer:

  1. Hahhha puss o kram!! :D Du ha ju fatta dehä me #hashtag nu så! He blir no bra! ;)
    H: Moa

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D Super med kompisar som förstår dehär me att jag inte är så teknisk av mej ;)

      Radera