http://www.xmasclock.com/

27 april 2014

Samlare

Jag kan inget annat än skratta,när man hittar något man samlat på,kanske lite omedvetet t.o.m..jag städade i skåpet i badrummet och ohhojajaa,en efter en kom dom imot ända tills längst bak hittade jag en hel jäkla hög,en del gamla som gatan och en del som ännu faktiskt rör sej in i..

Vi pratar gratisprov,dessa små produkter har jag sen liten haft nån pippi på att samla och det tycks hålla i sej änn idag..kanske jag borde söka hjälp?


Eller vad är bättre än att dela med sej till andra samlare(jo ni finns,medge!!) så jag lade ut på facebooks Ge bort sida för min region en bild på en ordentlig hög av dessa gratis exemplar och hoppas nu att någon vill söka bort dom..varför samlar jag på dessa??

4 kommentarer:

  1. Det är nog många som samlar på sådant där och annat, men inte lika många som vågar erkänna det och visa bilder :-) Strongt av dig alltså!
    Och även om en del av dem kanske är gamla, så kan det ju finnas andra som samlar o som verkligen vill ha dem, så det var bra att du inte slängde dem innan du frågade på FB :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heh,det finns verkligen av oss,bilden hann vara ute på fb sidan i ca.15min så var det en som nappade hem dom,helt fantastiskt!

      Radera