http://www.xmasclock.com/

27 maj 2014

Hälsans kök en buzzador kampanj

Suck tänker jag när jag inte kommit med i någon buzzador kampanj som jag riktigt skulle ha velat,men sen när det händer är man ju jätte glad och glömmer snabbt bort dom som int lyckats,denna gång kom jag med i hälsans kök produkt kampanj,vegetarisk mat och glad för det.

Sällan som jag köper något halv fabrikat och ännu mer sällan jag köper ett halv fabrikat som är vegetarisk,men min attityd har ändrats på vissa åtminstone.


Hälsans kök är gott och jag som provat på dom svåraste av våran familj,dom som är mest kräsna,våra barn..


Vi började med "bullar" vegetariska versionen av köttbullar,dom ser ut som vanliga köttbullar till färg och jag var livrädd att dom är röda eller orangea på insidan för då skulle det varit tvär stopp,men dom var brunaktiga,ser man riktigt nog kanske man ser lite rött av rödbeta men annars "köttbulle" känsla..


Med dessa blev det "kan jag få till.." då vet man att det var gott.

Vi har även provat oss på Soja nuggets,utseendet är bra,insidan ser även ut som hönskött,smaken är mjuk och lätt,konsistensen är bra och det känns inte som vegetariskt..


Tänka sej..det känns inte vegetariskt,det är ju ofta den smaken som gör att folk är rädda,att det inte smakar rätt,här får man nog fundera till flere gånger och typ nypa sej i armen,är detta vege?

Denna produkt gick bättre ner hos den yngre sonen,men den äldre visade inte långa tänder heller..tror mer han var mätt av något annat han gått och ätit utan att jag vet om det*hehhe*



Om ni inte provat Hälsans kök än så tycker jag att ni skall göra det,priserna ligger på under 5€ och produkterna finns i frysdisken.

Jag skulle gärna ha rovat nyheten hos Hälsans kök,kebab köttet..men tyvärr fanns den inte här i våran butik och att börja köra längre efter bara ett paket för att provsmaka kändest lite dumt..

Att jag som buzzador fick komma med i denna kampanj och berätta vidäre om denhär produkten var faktisk jätte roligt,jag blev mycket positivt inställd..helt super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar