http://www.xmasclock.com/

24 augusti 2014

Snart är det dags..

LHH,alltså Lovisa historiska hus eller LWT Loviisa wanhat talot..bara sex nätter kvar till tio-års jubiléet,kommer bli helt sjukt roligt...och lixom lite extra roligt när jag detta år kommer att finnas med bland loppis människor för att försöka få bort lite av saker jag inte mera behöver samt kommer jag att sälja lite nygamla produkter.

Jag kommer också att finnas bland minglet och dessutom kommer jag med högsta troligheten att vara på jobb halva söndagen,så känner ni mej,ser ni mej...säg hej!


På instagram satte jag ut en tid sedan redan bilden på dessa söta wowwar,dörrstoppar hundarana(av återvunnet material) kan sitta eller stå vid en dörr eller kanske någon helt annanstans,dom kommer att vara till salu på lördagen i begränsat parti så först till kvar som gäller på Drottninggatan bredvid Kapell parken..
Jag har även några förkläden för barn i granna färger..så är ni i knutarna kom in och fynda annat på samma gång,på samma gård är vi flere försäljare..



2 kommentarer:

  1. Aaah, ljuvliga hundar! Synd att jag läste det här först nu - men hoppas du fick saker sålda ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr kom inte rätt kunder dit vi var...en hund blev såld...

      Radera