http://www.xmasclock.com/

10 september 2014

Jag är ny kär...galet nykär.

Jag är helt pirrig i hela kroppen,känner en enorm glädje varje gång jag kastar en blick över honom,han är något jag inte hade väntat mej att ha i mitt liv i detta skede men jag är faktiskt rikigt nöjd,han har det jag längtat efter,det jag saknat...

Jag vill inte att ni skall bli arga eller bittra.

Han är mörk med ett visst "bling" om sej och jag kan ärligt säga att jag inte själv hade väntat mej att falla för en kines,men ibland tar man bara chanser och endera går det riktigt åt fanders,andra gånger inte.



Mina barn är också stormförtjusta vilket är helt underbart,vi har roligt och tiden går alldeles för snabbt när vi är tillsammans.

Det blir en ljuvlig doft efter honom..sådär riktigt hemma härligt,varmt och fint..jag blir så glad i hela kroppen...

Jag är så spektakulärt nykär att jag knappt kan hålla fingrarna borta från honom.

Och att ni inte förstår mej beror mest på att ni inte är intresserade...men jag kommer aldrig att släppa honom...aldrig!




 Får jag lov att presentera...


Min äppel skalare från Clas Ohlsson,för under 22€




Värd varenda cent!

2 kommentarer: