http://www.xmasclock.com/

6 oktober 2014

När det är som mysigast!

 Vilken härlig lördag kväll vi hadde.
Bordet var dukat på den mysigaste av platser,det doftade nybränd ved från spisen och det var varmt..

På bordet stod stearin ljuset och gav ännu lite mer mys och sen kom ni,alla mina härliga..från bästa barndomsvännen till föräldrar och humoristiska vänner,ni var alla där för att fira att jag igen kommit in på ett nytt år i mitt liv(fastän dagen var en dag i förväg).


Vi drack kaffe från porslin vi åt hembakt och tiden stod stilla,ingen hade bråttom någonstans..så som det skall vara när löven faller och regnet drar förbi.


Jag fick massa fina presanter,hemgjorda,ekologiska och goda,just så som jag gillar det...alltså ni tycks ju känna mej måst man väl säga..

Och så fick jag även lite extra lyx..jag gillar ju sånt som går att ändra från en sak till några fler,som denna fazer kub.

Fazer slutar alrig att ge ifrån sej gott,det kan man väl hålla med om,men designen i magic mini cubenär nog väldigt söt.


Man kan vika ut den hel svarta kuben och vika den åt en massa olika håll för att få en liten berättelse och nya bilder..


Innuti finns sedan 4st praliner i smaken hallon och blåbär,härligt gott och lite extra lyx.

Tack till er alla som kom för att fira,ni kan garantera er en plats i mitt hjärte och stjärterum även i år framöver.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. choklad kakan är gjord av finaste Leena på tuhannen tuska,allt annat av mej..gott så in i... ;)

      Radera