http://www.xmasclock.com/

18 oktober 2014

Tyst..

Det är lite tyst igen på bloggen,mesta dels för att jag spenderar tiden på klädaffären en hel del och när man kommer hem finns det alltid en hel del man vill ta itu med,och jag känner mej själv så bra att lägger jag data stöpseln i väggen så sätter jag mej där och gör inget mer nyttigt den dagen.

Förutom tysteheten har det skett en hel del annat,som också drar mej från att spendera tid just här..

Pappa som fick bröstcancer domen förra året bara 2veckor efter min födelsedag fick en ny dom i slutet av sommaren,cancer på vänster sidan av huvudet,mellan örat och ögat..hudcancer..och han har nu igen blivit opererad och ja...min pappa,jag tror en liten superman lever i honom också,för i onsdags blev han opererad och idag morsse gav han sej iväg på älgjakt igen..fan tar den som inte stiger upp för älgjakten lixom :D

Här på hemma plan är vi lite sorgsna,vår lilla söta kära kanin Wini drar sina sista andetag.
På onsdagen börja den bli sämre och dag för dag bara mer och mer..men vid en ålder på fantastiska tio år är det nog helt okej att den drar sej till di eviga gröna grässlätterna.

Den äldsta sonen satt i telefon med sin pappa och sade att han kommer att sakna Wini,han förstår vad som är på gångs och han tar väl hand om kaninen,han t.o.m står och ger vatten åt den så att den säkert skall dricka..vilken kärlek!

Så tyvärr har jag inte så mycket mer att komma med...återkommer så gärna bara livet stabiliserat sej igen...till normala grejer.

...under tiden kan ni ju kolla in julpyssel arkivet och börja förbereda er inför julen...67 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar