http://www.xmasclock.com/

24 november 2014

Stabilo EASYergonomics experts.

Svårt att vara vänsterhänt? jag kan inte säga för jag är högerhänt,men min kära sambo är den som använder vänsterhand då han skriver.
Hade du svårt att få det rätta greppet frågar jag,när du var liten?
-Njaa,int vet ja,kanske..
Jag gav honom pennorna menade för väntsrehänta,nu skall dom sättas på prov igen.


Han började med tjocka blyertspennan,i paketet följer det med en special pennvässare..greppet kom som blixten från en klarblå himmel.


Han provade även den vanliga blyertspennan,samma sak här,det lixom sitter genast och lätt att skriva med förstod jag.


Under veckoslutet gav sej den äldre sonen ännu in på färgpennorna,han ritade ett väldans färgglatt julkort och pennorna blev godkända igen en gång.
Tack till Buzzador för att vi fick prova dessa ergonomiska pennor och därmed kan vi berätta om produkten vidäre.



Ett rekommenderat pris på pennorna är :

EASYergo vänster & höger: 9,95 €/st.
EASYgraph vänster & höger: 3,95 €/pkt
EASYcolor 6 st. (i låda) vänster & höger: 9,95 €/serie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar