http://www.xmasclock.com/

17 mars 2015

Dove oxygen & moisture en buzzning

Dove har lanserat en ny produkt och jag har haft möjligheten att lite smyg prova den så att jag kan berätta åt er vad som känns och tycks.

 Produkten heter Dove oxygen & moisture,den kom i ett shampoo format och balsam,doften är små parfymerad,fräsch och ger en känsla av renhet.
Designen är rätt traditionell för Dove,inget extra med det och den känns ju bra i handen så som den är..


Jag tänkte att jag skall först testa produkten sådär två dagar efter att jag hade använt en annan produkt,då känner man ganska bra skillnaden(trodde jag),efter att shampoot var ilagt trodde jag att jag kommer aldrig att få det utrett,allt var som ett kråkbo men efter balsamet kändest det mycket bättre och det var lätt att få ut kammat.

Håret kändest lite lättare och doftade riktigt bra.

Men den riktiga testningen kom efter att jag lämnade håret otvättat i 4dagar,jess ni läste rätt,men skall något provas så skall det göras ordentligt.

När jag äntligen kom till en dusch,smetade i shampoot och efter en stund balsamet kändest det som en himmelsk upplevelse,just då och även senare,håret var lätt och skönt och bäst av allt min psoriasis har inte reagerat negativt till produkten.


Och såhär snygg kan man verkligen vara i håret morgonen efter tvätten,utan att ha gjort något extra,fantastiskt.

Oxygen & moisture är planerat för det nordiska håret och skall ge lyft,har du ett tunt torrt och platt hår så skall du prova produkten menar dom på dove och till en del håller jag med.
Om man lider av söndrigt hår kan det löna sej att ta i handen Dove pure care dry oil som hjälper mera på det området.

Prislappen ligger på ca.3,85€ för en flaska shampoo eller balsam och kommer i en förpackning som innehåller 250ml.

Att vara en buzzador ger dej möjlighet att prova en produkt och berätta om den för dina vänner och andra bekanta.

2 kommentarer: