http://www.xmasclock.com/

27 mars 2015

Man tager vad man haver,del 2

Ibland står man naken,ibland står man naken där man kan bli sedd,hemma hos sej själv,men ändå..

Omklädningsrummet i vår källare har två fönster,det ena vätter mot gatan,det andra mot grannens hus,i.o.f.s. mot grannen är det inte så illa,deras garage står ivägen,men sedan har barnen sitt rum i övre våningen där deras fönstyer just når över garage taket och ja,ibland kanske det är bättre bara dom inte ser allt..

Hadde inte direkt ett tyg jag ville ha till gardiner,gick igenom det jag hittade och var inte nöjd,för mörkt,för genomskinligt,för brokigt,för färgat..men sen av ett misstag kom en duk i handen,duken jag hade på bordet på balkongen där vi bodde förr.


Kollade att den var rätt bredd och sedan saxen på och vips var två simpla gardiner klippta,i fönstren fanns färdiga spikar så jag bara trädde på den spets aktiga gardinen,glad att det kommer just passligt med ljus in och i samma ser man inte vad som är naket på andra sidan.

Del 1,kan ni läsa HÄR.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Becka,förr var den fin på bordet nu är den fin i fönstret :)

      Radera
  2. Okay! Nu ser jag att ni flyttat - när du talar om vårt hus :-) Läser dina inlägg baklänges, från nyaste mot äldre :-)

    SvaraRadera