http://www.xmasclock.com/

24 mars 2015

Snart blir det påsk.

Jag brukar ju pyssla vildt när det närmar sej påsk,men det blir inte riktigt så iår.
Jag har fått ett helt eget pysselrum/syrum,men kaoset har invaderat till 110% eftersom alla möbler inte än är inskaffade och hyllorna är inte upp på väggarna.

Jag har inte en blekaste aning var mina färgade kartonger finns,var mina kritor och lim är,så det hela får blir på spar låga iår och visst finns det en hel del pyssel från år tillbaka som jag faktiskt har sett och vet var dom finns.


På vår trappa är det lite påsk redan,kunde inte hålla fingrarna borta när jag hittade en kruka påsk blommor för 50 cent stycke,så jag nappade med tre av dem och planterade i en kruka jag fått för några år sen.
Från gården tog jag lite björkris som låg omkring och virade runt blommorna så nu ser det ju ut som ett litet bo,kanske jag slänger med lite videkissor innan påsken ännu..får se..


Men nog är det ju bara så snyggt..enkelt..snyggt...vad mer behöver man? och som plus kan man ju plantera ut dom i rabatterna sedan och få glädje nästa vår när dom kommer upp igen.

2 kommentarer:

  1. Fint i all sin enkelhet - lätt att göra då nån annan tipsat. Jag kommer liksom inte på dom där idéerna... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bjuder på det,varsågod bara att kopiera så mycket du vill :D

      Radera